Europa Regalis II-wiki
Advertisement

Israel-4253292 960 720.jpg

Izraeli Királyság újra alakulása[]

1054 volt az az év amikor a Fátimida Kalifátusban élő embereknek már sok volt a háborús évekből és erre még az európai pestis beszivárgása is rá tett egy lapáttal. Az emberek között már tapintható lett a feszültség és csak egy szikra kellett ami belobbantja a dühös tömeg fáklyáit. Ezt a szikrát meg is adta az akkori muszlim vezetésnek zsarnok rendeletei és hittérítő kényszerítései. A terület sajátossága ahogy ez a történelem folyamán mindig is volt, hogy többféle nép csoportokból tevődött össze az ország. Ezek a népek mind külön-külön a saját sérelmeikért elkezdtek lázadozni akiket aztán egy később Dávid néven ismert zsidó ember fogott össze. Bár a népekből és kultúrákból arra felé nem volt hiány mégis ezt az embert mindenki el tudta fogadni a rendkívüli szónoklati és diplomáciai képességei miatt. Ami után már nem is maradt más mint az egyesített haderővel való hadjárat a Kalifátus ellen akik a központi tartományaikat védve hátráltak meg a nagy lázadó sereg elől akikhez több harcedzett század is csatlakozott az előre nyomulás során és együtt megalapították az új Izreali Királyságot aminek az élére a seregek fővezérét Dávidot választották meg. Bár az új Izrael már a lázadás kitörésének második évében megalakult mai területét csak az 1070-es évek vége felé nyerte el és azóta az országban béke honol.

(II.) Dávid király uralkodása 1055-[]

A nevet azért kapta mert kimagasló katonai teljesítménnyel szerzett a népnek területeket és mindenkire egységesen tudott hatni így nem volt probléma az etnikai vagy vallási különbségekkel így a nép az egykori Dávid királyt látta benne amit az is elősegített hogy a népet 17 éves korában fogta össze. Dávid a közembereknek meghagyta a szabad vallás gyakorlást mindazonáltal a főembereitől megkövetelte a zsidó vallás gyakorlását. Bár Dávid zsidó volt nagyon hajlott a Bizánci kereszténység felé, ezt az is mutatja hogy országába be engedte a keresztény papokat akik nagy sikereket elérve az ország nagy részét megtérítették és Dávid már az udvartartásába is be engedte a kereszténységet a muszlim vallás pedig mára csak egy elenyésző kisebbség akik főként kisebb csoportokban élnek az ország területén. Dávid tehát soha nem határozta meg a vallást a nép felé de nagy lépéseket tett hogy az országa zsidó és keresztény férfiakból álljon össze amivel békésen tudta megteremteni az országban az egységet. Bár Dávid egész eddigi uralkodása alatt próbálta elfoglalni az ősi fővárost, eddig sikertelen volt a próbálkozása így alakította ki az ország mostani központjává Libanont (Bejrút).

Az uralkodói család[]

Dávid feleségével Eszterrel uralkodik kiknek 3 harcedzett fiuk van Jonatán, Józsué és Gedeon akiket apjuk már gyerek koruktól fogva maga mellett tartott és tanított valamint taníttatott a legnagyobb hadvezéreivel és már fiatalon, a "honfoglalásban" is kipróbálhatták hadvezéri képességeiket valamint tanácskozhattak a haditervről. Két lányuk ugyan csak apjuk mellet nőtt fel és bár nem hadvezéri feladatot kaptak, ők is kipróbálhatták magukat a csatában. Azóta Jonatánnak és Józsuénak is született gyerekük. Jonatánnak egy 15 éves fia és egy 12 éves lánya Józsuénak pedig egy 12 éves fia. Dávid gyerekei a sajátjaikat ugyan úgy tanítják mint ahogy egyszer ők is tanultak.

Advertisement